onsdag 27 mars 2013

Örnsköldsvik!


Örnsköldsvik

Förra veckan blev jag starkt påmind om min Öviks-tid. Flera samtal och sms från "Öviks-vänner" ramlade in under ett och samma dygn. Inte nog med det så råkade jag hitta en liten film från Sandra och Bettan som klippt ihop lite minnen från vår gemensamma Öviks-tid. Denna film fick mig att än en gång komma ihåg saker från denna period: min roliga leka-av-mig-period i Örnsköldsvik. Filmen kommer jag inte visa här av naturliga skäl!

Jag bodde lite mer än två år i Örnsköldsvik och studerade. Jag kom snabbt i kontakt med S & B och med dessa tjejer hittade jag på en massa roligheter. Det finns hur många bilder och filmer som helst från denna tid, vi tre var alla riktiga foto-nördar då. Jag var därför lite rädd under bröllopet att något lite pinsamt skulle komma fram i bild- eller filmformat, men de hade insett att det var bäst för alla parter att detta inte kom fram i offentlighetens ljus!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar